15 May 2011

Selamat Hari Guru

First of all...ape itu cikgu??
herm,cikgu itu tenaga pengajar...
sempena hari furu nih..
saya 
AMAR SYAUFI BIN SOHIMI!!!
ingin mengucapkan 
SELAMAT HARI GURU
 pada semua cikgu2 di Malaysia nih..
of kos yg pertama skali cikgu2 tadika zainab!!
di jalan 2 bandar baru bangi..
aku lupe la name2 cikgu..maklumlah,kecik2 lagi...
kemudian untuk cikgu2 Sekolah Rendah Kebangsaan Bandar Baru Bangi..
beransur pula aku ke..
Sekolah Menengah Kebangsaan Bandar Baru Bangi..
ketika zaman remaja baru nak Up!!!
mintak maaf la yer cikgu sebab sy nakal...
tp kadang2 saya baik!!!
lepas PMR aku pergi ke SMT Sepang..
haa,ni yang dahsyat sikit nih...
naluri remaja aku kian memberontak disini..
almaklumlah,dok asrama...
cikgu2 disini mungkin x percaya dgn kesalahan aku..
tapi,aku ni kan manusia,mesti buat silap..cuma,
kesilapan aku pada kali nih memang teramatlah besar,..
tapi,cikgu2 disini banyak yang memberi support ...
kadang2 aku terdengar la jugak cikgu2 menyindir..
tapi,aku just anggap tu cikgu2 bagi aku semangat...
biar apepon,aku tetap sayang akan guru2 ku!!!!
kini,aku mempunyai tenaga pengajar yang baru..
di Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah..

Saya Sayang Semua Cikgu Saya

mood x berape nak enjoy post blog nih sebab letih arr seminggu dua nih..maaf yer..


1 comment:

Fatin Fadila Fadzil said...

aku suke liplapliplap yang beranak dari mouse aku tu . kekeke