29 May 2011

Budak terlampau bagus x berpuas hati dengan aku

"aku just promote video aku,kate aku ngorat awek dia??hahahaha..come on la bro..awak tuh 19 tahun..bukan 9 thun...x perlah..dunia artis memang macam nih..~"

masih ingat ayat diatas??
aku post di facebook
pada 29 mei 2011 jam 2 pagi..

just nak cerita n bagitahu lah..
asalnya,aku post video2 yang aku edit kat semua rakan2 fb aku..
bace betul2.."SEMUA TAW"..bukan kat awek kau sorang la...
tajuk lagu tuh "yang terindah".dakmie punyer lagu..
alarr,,video yang aku buat cover tuh..
yang baru seratus lebih view..hahaha...
skali balak dier on fb dier..terus IM2 aku..
dier ingat aku nak ngorat dier..hahaha..
come on la budak..aku x teringin pon la awek kau tuh!!!
mak bapak dier baik ngan aku...
aku x pernah sesaat pon anggap lebih dari kawan pompuan uhh!!
kau sbenanyer ader masalah nih..MASALAH TAKUT HILANG AWEK!!!
chill la bro..aku bukan nak gadoh ngan kau..
x nak sesekali pon~sebab bukan taste aku gadoh pasal pompuan,,
dah la pasal pompuan..pastu pompuan yg bukan aku nak ngorat..
hahahaha..layan je lah~
tapi kau x abes2 cakap nak cari aku..what for??nak tunjuk kau hebat depan awek kau???
aduyai...ape kate kau tunjuk hebat depan awek kau dengan care lain..
selamatkan org kene ragut boleh..macam2 agi..
aku malas nak cakap panjang..
even kau anak "AYAHNDA" sekalipon...
satu jer aku mintak!!!

XPAYAH SENTUH AKU,KALAU AKU X SENTUH KAU!!!




ni ha gambar dier...maaf lah diblurrkan..sebab muker jambu sangat!

1 comment:

Fatin Fadila Fadzil said...

grr , dont like laki jambu batu . haha