2 May 2011

Aku mereng seketika

kejadian berlaku pd jam 12 malam di salah sebuah restoran mamak 
kat seksyen 4 tambahan bandar baru bangi..
aku melepak la dengan sorg kawan aku nih..
kire bespren gak ar..
Ahmad khairul adha name die..
die ni sambong blaja kat UITM samarahan..sarawak..
ceruk nun sana..die ni memang budak x de masalah aku rase...
jumpe die aku x pernah x gelak.

nak dijadikan cerita,aku lepak ngan dia berdua jer...
tapi..
SUBHANALLAH!!!
aku ngan die bergelak ketawa macam 10 orang..
semenjak dia blaja jauh2 nih..
bebbal die makin berlapis2!!
aku macam2 nk storey kat dier..
tp percakapan aku x dapat diteruskan sebab
mamat nih ade jer bahan nak bagi aku gelak..
aku rase,org yg ade penyakit mesti sihat jumpe dier..
tp aku rase kalau sakit jantung terus GO lah kot..haha..
kalau tyme periksa aku gelak camni,abes ilmu aku...
papepon ilang gak ar tension aku...
tp aku masih perlukan mase yg sesuai untuk ramai2 memukul dia!!
hahaha..


sesak nafas aku kalau lepak ngan kau!!

No comments: