17 December 2011

SiDuda Masterchef Malaysia


Sepanjang cuti semester kali nih,
siduda banyak habiskan masa dengan tido,makan,lepak,tengok Tv dan aktivikti lain2 yang tak der faedah
yer...cuti yang agak membosankan...
mane tak nyer...
member siduda yang lain2 tengah belajar digree...
padehal umur same..hurm..rezki masing2 kan,..

Berbalik kat tajuk...
Masterchef Malaysia...
siduda x taw nape bile siduda bukak astro ria jer mesti citer nih...
mula2 siduda tengok cam membosankan...
tp makin lama,makin best plak...yer lah..
x semua orang boleh masak dalam keadaan tekanan macam tuh...
So,siduda mengumumkan pogram realiti ini best...

Siduda malas nak cerita panjang kali nih..
nak dijadikan cerita..
skang nih,biler siduda masuk dapur jer..
ha,mulelah nak tiru ala2 masterchef..
paling best cara Chef Riz..

ok,siduda kat sini nak menunjukkan pada kalian,
siduda reti gak masak,tapi x lah sehebat mana...
hehehhehehhe..
inilah resepi terbaru siduda..
yang diberi nama
...............

Nasi Goreng Ketam Belacan

p/s : Siduda berdoa agar dijodohkan dengan wanita yang hebat memasak..

3 comments:

*!Life Cik AniS1190 *! said...

wow! nampak sedap.. nie mmg praktikkan apa yg tgk kat masterchef nie..

pss: anis pon nengok gak masterchef.. minat zamir, ezani ngn deena.. si duda lak minat sape?

p/s: salam perkenalan.. :)

amarsyaufi said...

hehe..siduda minat zamir ngan danial..sebab diorang nih muda..so talented..hehe

aten fadzil :) said...

Tuh diaaa